Thursday 9 May 2013

Wszystko idzie planowo - 4.237.2013

Na razie wszystko idzie planowo, tak jak sobie to planowałam. Choroba nie przeszkadza w udziale programu, wcześniejsze zaświadczenie o ukończeniu liceum w kwietniu jest akceptowane, referencje w trakcie wyrabiania, oszczędzanie na wyjazd też idzie sprawnie. W okolicach grudnia będę składać aplikację. Kobieta z agencji, z którą rozmawiałam, mówiła żeby aplikację składać 3-4 miesiące przez planowanym wyjazdem. Osobiście preferowałabym wyjechać zaraz po maturze. Ze wszystkiego cieszę się najbardziej, że moja choroba tarczycy nie dyskwalifikuje mnie w udziale, w programie jako au pair. Jestem strasznie szybkim człowiekiem, dlatego chciałabym aby moje przygotowania się zaczęły, by mieć trochę szumu w swoim dotychczasowym życiu.

No comments:

Post a Comment